Słoiczek i spółka

sklep internetowy
https://sloiczekispolka.pl/

Projekt dla Słoiczka i Spółki obejmował całkowity redesign sklepu z zachowaniem istniejących produktów i odświeżenie identyfikacji wizualnej. Zależało mi, aby sklep był przejrzysty i wygodny dla klienta oraz by dawał możliwość poznania jego właścicielki - Karoliny, która ręcznie tworzy wyjątkowe prezenty - albumy i podziękowania w słoiczkach.

Wyzwanie

Sklep Karoliny był po prostu listą produktów. Biało-szary, z przypadkowymi zielonymi przyciskami. Zupełnie nie odzwierciedlał tego, ile pasji jego właścicielka wkłada w każdą realizację i jak prowadzi swój profil na Instagramie. Strony produktów nie budziły emocji, a wybór wariantów był utrudniony przez rozwijane listy. Brakowało utrzymania kontaktu z klientem, zaangażowania go i zatrzymania.

Karolina potrzebowała:

  • odświeżenia identyfikacji wizualnej - dobrania kolorów i stylu marki
  • modyfikacji struktury strony, wyróżnienia niektórych kategorii
  • poprawienia użyteczności sklepu
  • zaprezentowania siebie i oferty w ciekawy sposób
  • dodania nowych funkcjonalności - wizualne warianty produktów, newsletter, inne rodzaje płatności i wysyłki
  • szkolenia z zarządzania stroną

Zakres projektu

Moje propozycje

Wykorzystałam pomysł, który Karolina stosowała w komunikacji na Instagramie: białe słowa na czarnym pasku. Uspójniłam fonty, wybierając czytelny DM Sans i pisany Lemon Tuesday. W oparciu o sesję zdjęciową dobrałam kolor żółty, którego Karolina wcześniej nie używała, a który bardzo pasuje do jej marki. Podkreśla optymizm i radość, które wiążą się z prezentami i kreatywnością. Jako elementy ozdobne wykorzystałam stemple, którymi Karolina ozdabia swoje albumy. Pełnią rolę ikon oraz dodają stronie charakteru.

Na stronie głównej pokazałam nie tylko produkty, ale też kategorie, dzięki czemu łatwiej można się zorientować, co znajdziemy w sklepie. Pokazałam Karolinę, żeby podkreślić, że prezenty są tworzone jej rękami, nie taśmowo, tylko z sercem, często w pojedynczych egzemplarzach. Niektóre kategorie zyskały inny wygląd niż tradycyjny sklepowy, by opowiedzieć historię i zachęcić do kontaktu. Bo nie wszystkie produkty Karoliny nadają się po prostu do dodania do koszyka. Trzeba o nich porozmawiać.

Przy produktach ułatwiłam ich dodanie do koszyka już na etapie listy. A na kartach wprowadziłam opcje wizualnego wyboru wariantów w przypadku np. kolorów i zrezygnowałam z rozwijanych list na rzecz przycisków radio. Nawet koszyk jest przyjemniejszym wizualnie miejscem.

Teksty są autorstwa Karoliny, z moją drobną redakcją.

Kolory i elementy graficzne

Kolory: White, Black, Earth Yellow, Linen.

Elementami graficznymi wyróżniającymi stronę są czarne paski w nagłówkach, czarne przyciski, stemple podkreślające ręczną robotę i podwójne nagłówki z pisanym fontem. No i uśmiech Karoliny.

Efekt

No items found.

To co, działamy z Twoją stroną?

Przebierasz nogami, bo nie możesz doczekać się, kiedy z dumą pokażesz światu swoje miejsce w sieci?

Zamiast wyobrażać sobie, jak będzie wyglądać, umów się ze mną na bezpłatną 20-minutową rozmowę już teraz.

Podziel się ze mną swoimi pomysłami i sprawdź, czy nadajemy na tych samych falach.

Umów się na bezpłatną rozmowęPrzejdź do oferty